yemek yapar ama mutfağı mahveder... her seferinde başka kaşık kullanır... bir sürü tabağı pisletir... ama yemeği yaptıktan sonra bi daha mutfağa uğramaz... o güzel yemekleri yemenin bir bedeli olmalıdır ev halkı için değil mi?

9 Kasım 2009 Pazartesi

DOMATES SOSLU SOSİSLİ MAKARNA (ÜMİT'e İTHAF EDİLMİŞTİR)


İçinde Neler Var Neler?
Yarım Paket Çubuk Makarna
Yetecek kadar sosis (kalınlığına göre değişir onu siz ayarlayın işte)
Bunu yapmak için yetenek
Tuz

Sos İçin
2 Domates
2 diş sarımsak
Pul biber

Hadi Beraber Yapalım
Bugün bi feedde gördüm..çubuk makarnaya sosisleri geçirmişler...hani ben çok becerikliyimya onlar tek bi sosis geçirmişler ben dedimki Ayn sen bundan daha iyisini yaparsın geçir makarnaya 3 tane sosisi aklı şaşsın milletin...sen niye artisleniyorsun ki geçir bi tane 5 dakika da bitir işi..siz bana uymayın arkadaşlar ortadan bir tane sosis geçirseniz yeter..önce suyunuzu ısıtın..yahu ne zaman suyu ısıtın desem aklıma başka bişiy geliyor ve gülüyorum...ama siz benim kadar fesat değilsinizdir..ondan sorun yok:) her sosise 6-7 tane çubuk makarna geçirin..sonra normal makarna yapıyormuş gibi haşlayın içine tuz koyarak...sonra süzün peşine yağda alazlayın..yani bildiğimiz makarnanın sosis geçirilmiş hali bu...

Sos Yapalım Şimdide
Domatesleri rendeleyim, içine sarımsakları da rendeleyelim..tavaya yağı koyup yağ kızdığı zaman içine dökelim rendelenmiş malzememizi..içine de pulbiber ve tuzu ekleyelim..aslında kıymalı yapardım bunu ama sosislere ayıp olmasın dedim...şimdi hazır işte sosisli makarnamız..düz geniş bir tabağa koyalım makarnamızı üzerine de sosumuzu dökelim...sabırsızlanıyorsunuz değil mi yemek için...şahsen ben öyle oldum..hadi afiyet olsun..

3 yorum:

  1. Yemek tarifi verirken suyu ısıtma esprisi yapan tek mutfaktaki sensindir bence. süper :))

    YanıtlaSil
  2. Ama bunun önüne geçmem lazım..her seferinde Kemal Sunal geliyor gözümün önüne ve o espriyi yapıyorum:P

    YanıtlaSil
  3. Bence devam et :) Yemek tarifi ciddi yapılır diye bir kural var mı? Yoktur yok :)

    YanıtlaSil